Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

6ΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΔΩΡΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ "ΚΟΡΙΤΣΙ ONLINE" ΤΗΣ ΖΟΕΛΛΑ -ΕΛΗΞΕ-


*ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ*

Κερδίστε 1 αντίτυπο του βιβλίου Κορίτσι Online της Zoe Sugg Zoella από τις Εκδόσεις Λιβανη Εκδοτικός Οργανισμός Λιβάνη - Livani Publishing Organization





Για να συμμετάσχετε στο διαγωνισμό:
- Γίνετε μέλος του blog μου πατώντας το Γίνε μέλος αυτού του ιστότοπου επάνω δεξιά αυτής της σελίδας (απαραίτητη προυπόθεση)



❤ Να μου γράψετε ένα σχόλιο από κάτω γράφοντας το όνομά σας και ένα μειλ (απαραίτητη προυπόθεση)


- Κάντε like στη σελίδα των Εκδόσεων Λιβάνη στο Facebook ( https://www.facebook.com/www.livanis.gr?ref=ts&fref=ts )

- Κάντε εγγραφή στο κανάλι μου στο youtube και γράψτε μου το όνομα με το οποίο με ακολουθείτε ( https://www.youtube.com/channel/UCGwADt8svIjueJnj4UVjwhQ )


Λήξη διαγωνισμού: Τετάρτη 1 Απριλίου και ώρα 10 το βράδυ

Δίνονται 2 αντίτυπα. Ένα από εδώ από το Blog μου και ένα από τη σελίδα μας στο Facebook ( https://www.facebook.com/812798972118195/photos/a.814163661981726.1073741828.812798972118195/875661282498630/?type=1&permPage=1 ) Επομένως αν θέλετε να έχετε περισσότερες συμμετοχές λάβετε μέρος κι από εκεί ακολουθώντας τα βήματα που σας δίνονται.


Ευχαριστούμε τις εκδόσεις Λιβάνη για την προσφορά των δώρων.

Όσοι ενδιαφέρονται να το αγοράσουν διαβάστε περισσότερα εδώ: http://www.livanis.gr/Sugg-Zoe-Κορίτσι-online_p-2426175.aspx

Καλή επιτυχία σε όλους!

Λίγα λόγια για το βιβλίο:
Η Πένι έχει ένα μυστικό.
Με το ψευδώνυμο Κορίτσι Online, η Πένι γράφει τα κρυφά της συναισθήματα για τη φιλία, τα αγόρια, για την τρελή οικογένειά της και τις κρίσεις πανικού που παθαίνει η ίδια.
Κι ενώ τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο, ταξιδεύει μαζί με τους δικούς της στη Νέα Υόρκη, όπου γνωρίζει τον Νόα, έναν πανέμορφο κιθαρίστα, και τον ερωτεύεται τρελά.
Τώρα πια γράφει στο blog της, Κορίτσι Online, για τον έρωτά της.
Όμως και ο Νόα κρύβει πολλά μυστικά... Και ένα απ’ αυτά απειλεί να αποκαλύψει την πραγματική της ταυτότητα και να διαλύσει μια φιλία για πάντα.
«ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ONLINE ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΗ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ».
Zoe
Η Zoe Sugg, γνωστή και ως Zoella, γράφει ιστορίες από παιδί. Τα blogs της για την ομορφιά, τη μόδα και το λαϊφστάιλ επισκέπτονται εκατομμύρια χρήστες του YouTube.
@ZOZEEBO, WWW.ZOELLA.CO.UK
Γεια σου, Κόσμε!
Αποφάσισα ν’ αρχίσω ένα blog.
Αυτό το blog. Αναρωτιέστε γιατί;
Ξέρετε πώς είναι όταν κουνάτε μια Κόκα Κόλα και μετά την ανοίγετε και πετάγεται παντού; Ε, λοιπόν ακριβώς έτσι νιώθω αυτή τη στιγμή. Μέσα μου βράζουν ένα σωρό πράγματα που θέλω να πω, αλλά δεν έχω την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση για να τα πω φωναχτά.
Κάποτε ο μπαμπάς μου μου είπε ν’ αρχίσω να κρατώ ημερολόγιο. Θεωρούσε ότι το ημερολόγιο είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να εκφράζουμε τις βαθιές μας σκέψεις. Η σκέψη ότι θα γράφω διάφορα πράγματα προς τον εαυτό μου σ’ ένα ημερολόγιο μου φαίνεται κάπως άσκοπη, για να είμαι ειλικρινής. Εγώ θέλω να νιώθω ότι κάποιος, κάπου, θα μπορεί να διαβάζει αυτά που έχω να πω.
Γι’ αυτό αποφάσισα να ξεκινήσω αυτό το blog – για να μπορώ να λέω ακριβώς αυτά που θέλω, όταν θέλω και με τον τρόπο που θέλω και κάποιος να τα διαβάζει. Και για να μη χρειάζεται ν’ ανησυχώ μήπως αυτά που θέλω να πω ακουστούν ξενέρωτα ή με κάνουν να φανώ ηλίθια ή να χάσω τους φίλους μου.
Γι’ αυτό το λόγο τούτο το blog είναι ανώνυμο.
Για να μπορώ να είμαι ο εαυτός μου.
Το Κορίτσι Οnline αποσυνδέεται xxx

20 σχόλια:

  1. τελειο δωρο ευχαριστουμε facebook Κατερινα Γιαβριδου youtude Κατερινα Γιαβριδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο δώρο!!!
    Ιωσήφ Γρηγορίου
    iosifgrigoriou@hotmail.com
    GFC, FB & Youtube: Iosif Grigoriou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΕΛΕΙΟ ΔΩΡΟ
    FB, GFC, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΠΑΔΙΑ YOU TUBE: Ντινα Παπαδια
    ntinapapadia@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή μας επιτυχία!
    Μαρία Κυριάκου
    gfc mkiriakou
    email mkiriakou@rocketmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΕΛΕΙΟ ΔΩΡΟ! gfc : ELEANNA NIKOL EMAL: N.ELEANNA@YAHOO.COM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενδιαφέρον βιβλίο!
    Ευαγγελία Κόλλια
    kolliaeuag@yahoo.gr
    GFC / Fb / Youtube: Evangelia Kollia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θέλω πολύ να το διαβάσω,ευχαριστούμε!!!
    Βασιλική Λιανού
    fc name: Vaso Nafpaktos B
    e-mail: vasonafpaktos@gmail.com
    youtube+gfc: Vaso Nafpaktos B

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστούμε πολύ!!!
    fb,gfc,you tube name: Dora Lappa
    doralapp@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φαίνεται χιουμοριστικό και αισιόδοξο βιβλίο και θα χαρώ πολύ αν μου δωθεί η ευκαιρία να το διαβάσω.
    gfc: Βάσω Α. youtube: Vaso A.
    Βασιλική Αργυροπούλου vaso9280@yahoo.gr
    Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστούμε!!!!
    email:giotagr24@yahoo.gr
    gfc:Giota Kravarioti
    facebook:Giota Kravarioti
    youtube:Giota Kravarioti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τελειοοο , ευχαριστουμε .
    email : despoina.roditi@yahoo.com
    gfc : Δέσποινα Ρδτ
    youtube : debbieRDT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλησπερα, θα ηθελα να κανω το πολυ ωραιο βιβλιο σας, δωρο στην κορη μου. Συγχαρητηρια και καλη συνεχεια.

    email: zairisgeorge@gmail.com
    youtube : ΖΑΪΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. gfc/fb/youtube:Κρυστάλω Σταμάτη
    e-mail :marakim13@hotmail.com
    Τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φανταστικό βιβλίο,ευχαριστούμε πολύ!
    Μαρία Χαρατσιάρη
    charatsiari.maria@yahoo.gr
    Fbn/YouTube/GFC:Maria Charatsiari

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πασχάλης Καρασμανάκης
    paschos13@hotmail.com
    youtube: paschos13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νάντια Ζήρου
    nadia_z13@hotmail.com
    youtube: nadiaz13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευχαριστούμε για την ευκαιρία!
    Νίνα Καμπούρη
    e-mail: ninacardu@gmail.com
    YouTube & F/B name: Nina Kampouri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευχαριστουμε!!!
    FB Αντωνία Καλαιτζή
    youtube ANTWNIA KALAITZH
    mail tonia024@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θέλω πολύ να το διαβάσω!
    Μαρία Υφαντοπούλου
    fb: Maria Ifadopoulou
    hopkins.hope@gmail.com
    youtube: Hope Hopkins

    ΑπάντησηΔιαγραφή