Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Ένα πολύ γλυκό δώρο από μια πολύ γλυκιά φίλη

Γεια σας κορίτσια μου τι κάνετε; Ελπίζω να είστε καλά. Πριν πολύ καιρό παρέλαβα ένα πολύ όμορφο πακετάκι από μια πολύ γλυκιά κοπέλα που πρόσφατα γνώρισα. Είναι κι αυτή youtuber και γνωστή στο Youtube ως TheAlikaki. Τη λένε Μαρία και δημιουργεί υπέροχα βιντεάκια που αφορούν το μακιγιάζ. Η αγάπη της γι αυτό που κάνει είναι τόσο μεγάλη κι αυτό φαίνεται από την αγάπη που της δείχνει ο κόσμος αλλά και από τη μεγάλη επισκεψιμότητα στο κανάλι της. Πρόσφατα λοιπόν προσφέρθηκε να μου στείλει κάποια από τα καλλυντικά της (είναι πάρα πολλά) τα οποία δεν χρειάζεται πλέον. Εγώ τα παρέλαβα και είμαι εδώ για να της πω ένα μεγάλο ευχαριστώ και να σας την "παρουσιάσω". Αυτά είναι τα προιότα που μου έστειλε. Είναι πάρα πολλά και όλα σχεδόν αχρησιμοποιήτα.  Μόλις ήρθε το πακετάκι εξεπλάγην. Ήταν όλα τόσα πολλά!! Αναγνωρίζετε κάποια από αυτά που τα έχετε κι εσείς? Περιμένω σχόλιά σας.
Δείτε:

Θα ήθελα να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στη Μαρία γιατί χάρη σε αυτή γέμισε το συρτάρι μου με καλλυντικά. Να σαι καλά Μαρία μου και πάντα επιτυχίες στη ζωή σου.

Το κανάλι της Μαρίας: https://www.youtube.com/user/TheAlikaki
Το twitter της Μαρίας: https://twitter.com/thealikaki


Φιλάκια πολλά τα λέμε στο επόμενο άρθρο
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου