Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Castalia Review

Νέα προιόντα Castalia και εγώ εδώ για να τα δοκιμάσω και να σας πω τη γνώμη μου. Ας ξεκινήσουμε. Έχοντας δοκιμάσει 2-3 προιόντα Castalia η γνώμη είναι μία! Πολύ καλή ποιότητα προιόντων, σεβασμός στο δέρμα και στην επιδερμίδα και απόλυτη ενυδάτωση! Ποια είναι όμως η γνώμη μου για τα καινούρια προιόντα?


Για πάμε να δούμε..

1) Sensial Lait Hydratant Surgras 

Ενυδατικό και μαλακτικό γαλάκτωμα σώματος για την καθημερινή φροντίδα της ευαίσθητης ξηρής επιδερμίδας. Εφαρμόζεται μετά το ντους κάνοντας απαλό μασάζ σε όλο το σώμα και εστιάζοντας σε πολύ ξηρές περιοχές. Επαναλάβετε όσο συχνά χρειάζεται. Προιόν ειδικά σχεδιασμένο για την ελαχιστοποίηση εμφάνισης αλεργίας

Η γνώμη μου: Πάρα πολύ ενυδατικό. Αφήνει την επιδερμίδα λεία και απαλή. Έχει διάρκεια η απαλότητα που προσφέρει και έχει και ένα διακριτικό άρωμα. 



2) Sensial Fluide Hydratant Apaisant

Λεπτόρρευστη ενυδατική καταπραϋντική κρέμα προσώπου, για την καθημερινή φροντίδα της ευαίσθητης μη ανεκτικής επιδερμίδας. Κατάλληλη για κανονικές-μικτές επιδερμίδες. 

H γνώμη μου: Χαρίζει πολύ ενυδατική, φρέσκια και μεταξένια επιδερμίδα



*Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για ζουμ και για να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες για τα προιόντα


Που θα βρείτε τα προιόντα Castalia:
Μπείτε στη σελίδα www.castali-derm.com και επιλέξτε γλώσσα Ελληνικά. Εκεί θα βρείτε μία ενότητα που γράφει "Που θα μας βρείτε". Επιλέγετε στο χάρτη την πόλη και την περιοχή σας και σας εμφανίζει αναλυτικές πληροφορίες για το από που μπορείτε να προμηθευτείτε τα προιόντα.

Φιλάκια πολλά!!
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου