Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Dust and Cream Haul+Review

Γεια σας όμορφα κορίτσια μου! Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε όλες καλά. Ο καιρός μας τα χαλάει λίγο τώρα τελευταία και νομίζω πως ο Χειμώνας έχει παρατραβήξει λίγο. Δεν ανυπομονείτε να έρθει η Άνοιξη όπως κι εγώ? Μα φυσικά! Ουφ! Υπομονή λοιπόν. Όμως γιατί είμαι εγώ εδώ? Μήπως για να σας φέρω εγώ την Άνοιξη; Μα ναι! Το βρήκατε! Πήγα για ψώνια τις προάλλες και αγόρασα 2-3 πραγματάκια για Ανοιξιάτικο Μακιγιάζ από τα Dust&Cream. Πάμε να σας τα δείξω?


Πρώτο προιόν που αγόρασα είναι ένα μολύβι ματιών Navy Blue 040 και μου άρεσε πολύ γιατί έχει ένα υπέροχο χρώμα που ταιριάζει με τα ματιά μου και ιδιαίτερα σε μελαχρινές. Το μολύβι είναι ξύλινο και πολύ μαλακό! Η απόδοση είναι καλή και αναδεικνύει πολύ τα ματιά! 





Δεύτερο και τρίτο προιόν που πήρα είναι 2 σκιές ματιών: Η μία με κωδικό No 178 και η άλλη με κωδικό No 174. Η μία είναι απαλό ροζάκι και η άλλη απαλό καφέ. Είναι ματ και φωτίζουν το πρόσωπο γιατί δίνει και μια γυαλάδα στα μάτια. Υπέροχες και οι δύο με πολύ καλή απόδοση!



*Ανοίξτε τις φωτογραφίες για να δείτε καλύτερα τα προιόντα. 

Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου! Εσείς έχετε δοκιμάσει προιόντα Dust&Cream? Αν ναι, ποια και ποια είναι η γνώμη σας?

Βρείτε προιόντα Dust&Cream σε πολύ οικονομική τιμή εδώ: http://www.dustandcream.gr/

Φιλάκια πολλά!
xxx


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου