Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

Gr Review: Born Pretty Store

Γεια σας κορίτσια μου και πάλι. Είμαστε γυναίκες και σαν γυναίκες αγαπάμε τα κοσμήματα. Πρόσφατα παρέλαβα ένα πολύ ωραίο πακετάκι γεμάτο κοσμηματάκια από το Born Pretty Store και είμαι σήμερα εδώ για να σας δείξω τι παρέλαβα.
Σε συνεργασία με το Born Pretty Store μου δόθηκε η ευκαιρία να επιλέξω 3-4 πραγματάκια που μου άρεσαν και να σας πω τη γνώμη μου γι αυτά και το κατάστημα.
Τα κοσμηματάκια είναι όλα υπέροχα. Είναι πολύ καλής ποιότητας και αν θα προτιμούσατε να τα αγοράσετε από εδώ από την Ελλάδα σίγουρα θα τα βρείτε 3-4 ευρώ παραπάνω, μεγάλη διαφορά κατά τη γνώμη μου. Είναι όλα τους τα προιόντα πολύ οικονομικά και έχει πολλές επιλογές και κατηγορίες. Θα βρείτε στο κατάστημα ρούχα, ρολόγια, αξεσουάρ, κοσμήματα, θήκες για κινητά και tablet, ήδη γραφικής ύλης, είδη για το σπίτι, αξεσουαρ για κινητά κλπ. και πολλά πολλά ακόμη. Ένα ακόμη θετικό σχετικά με το Born Pretty Store είναι ότι έχει δωρεάν μεταφορικά. Αυτό είναι ένα μεγάλο plus (+) για όλους μας διότι όσο πιο μακριά μένουμε από την έδρα του καταστήματος τόσο πιο πολλά μεταφορικά πληρώνουμε, πράγμα που δεν θέλουμε σε καμία περίπτωση. Δε συμφωνείτε.? Ακόμη, μέσα από την ιστοσελίδα τους μπορείς να διαβάσεις και κριτικές άλλων πελατών και φωτογραφίες από την παραγγελία τους που παρέλαβαν, γεγονός που ικανοποιεί όσους πιστεύουν πως οι παραγγελίες μέσω internet δεν έρχονται ποτέ ή είναι απάτη κλπ. Λάθος αγαπημένοι μου. Φυσικά και θα πρέπει να προσέχουμε κάθε φορά που κάνουμε μια ηλεκτρονική παραγγελιά αλλά αυτό δε σημαίνει πως τέτοιου είδους ατυχίες θα συμβούν στον καθένα μας. Το eshop διαθέτει και έναν πολύ εύκολο τρόπο παραγγελίας, γεγονός που βοηθάει ακόμη και τους αρχάριους σε ηλεκτρονικές παραγγελίες. Οι παραγγελίες έρχονται σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και άριστα συσκευασμένες ώστε να μη καταστραφεί τίποτα. Πάμε όμως τώρα να δούμε τι παρέλαβα εγώ από το Born Pretty Store...


Πρώτη μου επιλογή ήταν τα παρακάτω δαχτυλιδάκια τα οποία μόλις τα είδα ξετρελάθηκα και είπα πως τα θέλω χίλια τα εκατό. Είναι πολύ κοριτσίστικα, χαριτωμένα και κατάλληλα για κάθε περίσταση.








Επόμενο κόσμημα που διάλεξα είναι το παρακάτω τριπλό κολιεδάκι σε χρυσό. Έχει πολύ όμορφες λεπτομέρειες και είναι πολύ ιδιαίτερο. 








Το τρίτο κόσμημα που διάλεξα είναι ένα κολιέ όχι πολύ μακρύ και αυτό σε χρυσό που μου άρεσε πάρα πολύ γιατί όταν το φοράς στο λαιμό παίρνει το σχήμα του λαιμού σου. Είναι σαν φίδι, εμένα έτσι μου φαίνεται και γλιστράει πάνω στο δέρμα σου. 






Τελευταίο κόσμημα που επέλεξα είναι αυτά τα ασημένια σκουλαρίκια τα οποία έρχονται και αγκαλιάζουν τα αυτί. Δεν είναι κρεμαστά αλλά καλύπτουν όλη την επιφάνεια του αυτιού και μάλιστα είναι και πολύ της μόδας. 



Αυτά ήταν τα κοσμήματα που παρέλαβα και ευχαριστώ πάρα πολύ το Born Pretty Store. Είναι όλα καταπληκτικά. 
Επιπλέον να αναφέρω πως το Born Pretty Store έχει εξαιρετικό προσωπικό, είναι πρόθυμοι να σε βοηθήσουν κάθε λεπτό απευθείας μόλις στειλεις το μήνυμά σου. Σου απαντούν άμεσα και ξεκάθαρα στα αγγλικά. Ένα μεγάλο μπράβο λοιπόν και γι αυτό. 

Το site: http://www.bornprettystore.com/

Ξέχασα να σας αναφέρω πως με κάθε παραγγελία σας σας στέλνουν και μία καρτούλα στην οποία γράφει πως αν διαθέτετε λογαριασμό στο Instagram τότε μπορείς να βγάλεις φωτογραφία την παραγγελία σου, να την αναρτήσεις στο Instagram με τα κατάλληλα hashtags που αναγράφονται στην κάρτα και μπαίνεις στην κλήρωση κάθε εβδομάδα για πλούσια δώρα.
Επιπλέον να σας ενημερώσω πως διαθέτω και έναν κωδικό, τον οποίο αν τον χρησιμοποιήσετε κατά την παραγγελία σας από το Born Pretty Store θα έχετε έκπτωση 10%. Μάλιστα αν χρησιμοποιηθεί αυτός ο κωδικός 10 φορές θα διοργανώσουμε σε συνεργασία με το Born Pretty Store και διαγωνισμό με πλούσια δώρα. Γι αυτό διαδώστε το και αν τα καταφέρουμε σύντομα θα διοργανώσουμε διαγωνισμό. 
Ο κωδικός είναι: VOYT10

Εσείς έχετε αγοράσει ποτέ από το Born Pretty Store? Ποια είναι η γνώμη σας? 
Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου. Τα λέμε στο επόμενο.
Φιλάκια Πολλά
xxx

Υ.Γ. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία σχετικά με το Born pretty store διαβάστε εδώ: http://olagiatisgunaikes.blogspot.gr/2015/03/all-about-born-pretty-store.html


Τα links από τα κοσμήματα που παρέλαβα:






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου