Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Kokona Κατάστημα ρούχων - Haul

Κορίτσια μου καλημέρα. Βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο και είπα να σας γράψω για μία αγορά που έκανα από το κατάστημα Kokona. Το κατάστημα kokona το βρήκα τυχαία στο Facebook και από μία κλεφτή και γρήγορη ματιά στις φωτογραφίες λάτρεψα από την αρχή τα ρούχα του. Είδα πως τα ρούχα του Koketa είναι όλα χειροποίητα. Αποφάσισα λοιπόν να αγοράσω μία ασπρόμαυρη φούστα που πραγματικά μου κίνησε το ενδιαφέρον. Ήρθε στο σπίτι πάρα πολύ γρήγορα. Είναι σούπερ ελαστική και πάρα πολύ καλής ποιότητας. Είναι απαλή και εφαρμόζει υπέροχα στο σώμα. Να δώσω πάρα πολλά συγχαρητήρια στο κατάστημα και να τους ευχηθώ καλές πωλήσεις και να δημιουργούν πάντα τόσο υπέροχα ρούχα. Άριστη εξυπηρέτηση και άμεση επικοινωνία! Μπράβο σας!

Πλέον η φούστα έχει γίνει μία από τις αγαπημένες μου.!!!





Δυσκολεύεστε όμως να τη συνδυάσετε! Μη μου στενοχωριέστε καθόλου γιατί εγώ σας έχω τη λύση. Μπορείτε να τη συνδυάσετε με μαύρα χοντρά καλτσάκια και μποτάκι αλλά και με μία μακρυμάνικη μπλούζα (όπως η κοπέλα στη φωτογραφία). Είναι κυρίως (θα έλεγα) χειμερινή η φούστα αλλά παρόλα αυτά είναι κάτι που θα φορούσα τώρα που ο καιρός δεν ξέρει τι θέλει και έχουμε μία κρύο, μία βροχές, μία χιόνια (υπερβάλλω αλλά who knows?) Προτιμήστε την κορίτσια μου γιατί είναι από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει. Πολύ μοδάτη και πολύ καλής ποιότητας.
Βρείτε το κατάστημα εδώ:
https://www.facebook.com/pages/Kokona/817409361630286?sk=timeline




Δείτε πώς μπορείτε να τη συνδιάσετε:




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου