Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

Review: Bloom Bloom Handmade Soaps

Γεια σας κορίτσια και γυναίκες και χρόνια πολλά σε όλες μας. Τι κάνετε; Πώς μου είστε; Σίγουρα θα είστε στον καναπέ σας και θα πίνετε το καφεδάκι σας. Εγώ είμαι πολύ χαρούμενη γιατί πριν λίγο καιρό παρέλαβα ένα πολύ γλυκό πακετάκι με υπέροχα προιόντα από την Bloom Bloom Handmade Soaps. Φυσικά και σας σκέφτομαι κι εσάς και έτσι φρόντισα να εξασφαλίσω ένα ίδιο πακετάκι για εσάς. Λάβατε μέρος στο διαγωνισμό που δημοσίευσα: https://www.youtube.com/channel/UCGwADt8svIjueJnj4UVjwhQ

Πάμε όμως να δούμε τι είχε μέσα το πακετάκι;


Το πακετάκι μου ήταν πολύ φροντισμένο και περιποιημένο με όμορφα φακελάκια και καρτούλες. Όλα τα προιόντα ήταν όμορφα συσκευασμένα και κατάλληλα για δώρο.

Πάμε να δούμε αναλυτικά τι είχε μέσα το πακετάκι..
















Αυτά τα υπέροχα προιόντα τα δοκίμασα και εκτός από υπέροχες μυρωδιές έχουν και καταπληκτική δράση. Τα συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποια κοπέλα φροντίζει τον εαυτό της αλλά και σε οποιονδήποτε θα ήθελε να κάνει ένα δώρο στη γυναίκα/αδερφή/μητέρα/θεία του κλπ.  Είναι ένα πολύ γλυκό δώρο που κάθε γυναίκα μπορεί να χαρεί και να ευχαριστηθεί. Μιας και σήμερα είναι η γιορτή της γυναίκας, τι καλύτερο από το να κάνετε ένα τέτοιο δώρο στις γυναίκες; 

Μαζί με το πακετάκι μου ήρθαν και φυλλάδια.. πάμε να τα διαβάσουμε για να δείτε κι εσείς την μεγάλη γκάμα των χειροποίητων αυτών προιόντων τους.



Αυτά ήταν λοιπόν τα πραγματάκια που μου έστειλε η Bloom Bloom Handmade Soaps. Μου άρεσαν όλα πάρα μα πάρα πολύ. Τα δοκίμασα όλα και είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη γιατί περιποιούνται πολύ το δέρμα και την επιδερμίδα, είναι φυσικά και χειροποίητα άρα ό,τι καλύτερο για εμάς. 
Εσείς έχετε δοκιμάσει τα προιόντα Bloom Bloom Handmade Soaps? Θα θέλατε να τα δοκιμάσετε; 

Αν επιθυμείτε να δοκιμάσετε τα προιόντα σας έχω τα λινκ της σελίδας για να τα επισκεφτείτε και να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Bloom-Bloom-Handmade-Soaps/280085338684732?fref=ts
Σελίδα: www.bloom-bloomshop.com

Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου. Τα λέμε στο επόμενο. Φιλάκια πολλά!!!
xxx





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου