Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

Review Helixir Cosmetics

Κορίτσια μου όμορφα και γυναίκες αυτού του Blog. Σήμερα σας έχω ένα ακόμη ένα Review πάνω στα προιόντα της Helixir Cosmetics. Μου έστειλε να δοκιμάσω δύο προιόντα τους και είμαι εδώ για να σας πω την ειλικρινή μου άποψη.
Πάμε να δούμε τι μου έστειλαν..


Παρέλαβα τα δύο αυτά προιόντα που ήταν πολύ καλά συσκευασμένα και μου ήρθαν σε άριστη κατάσταση.



Πρώτο προιόν που παρέλαβα είναι αυτή η Deep Moisturizing κρέμα δηλαδή για βαθύ καθαρισμό. Είναι κατάλληλη για ξηρές προς ευαίσθητες επιδερμίδες. Είναι μια απλή και ιδιαίτερα ενυδατική κρέμα. Ο συνδυασμός πολύτιμων φυτικών ελαίων, οι εκκρίσεις του σαλιγκαριού, το φρέσκο κατσικίσιο γάλα και τα σπάνια φυτικά εκχυλίσματα δημιουργούν ένα μοναδικό σύστημα 24ωρης προστασίας του δέρματος με ιδιότητες ενυδατικές, αντιφλεγμονώδεις και αντιμικροβιακές. Το δέρμα φαίνεται λείο και ήρεμο με δερματική ισορροπία και βελούδινη υφή. Η κρέμα εστιάζει στην αναζωογόνηση, στην ελαστικότητα και στη διατήρηση πρόσθετης υγρασίας του δέρματος. Απορροφάται αμέσως χωρίς να αφήνει λιπαρά κατάλοιπα ή να δημιουργεί ξηρότητα. Είναι δερματολογικά ελεγμένο και χωρίς parabens. Επιπλέον μειώνει την γυαλάδα και προσδίδει μεγαλύτερη διάρκεια στο μακιγιάζ. Εντάξει τώρα είναι απλά ό,τι χρειάζομαι. Είναι των 75 ml.

Χρήση: Καθαρίστε το δέρμα σας με Helixir IR deep moisturizing handmade soap χρησιμοποιώντας ένα σφουγγάρι κάνετε απολέπιση τρίβωντας ελαφρά. Εφαρμόστε όση κρέμα χρειάζεστε σε πρόσωπο και λαιμό όλο το 24ωρο λόγω της εξαιρετικής ποιότητας των υλικών της εφαρμόζετε και εξωτερικά στην περιοχή των ματιών.





 Δεύτερο προιόν που παρέλαβα είναι το Helixir IR cretan natural handmade soap το οποίο είναι για κανονικές προς ξηρές επιδερμίδες, χωρίς parabens, για πρόσωπο και λαιμό και φυσικά είναι δερματολογικά ελεγμένο. Προσδίδει έντονη φροντίδα του δέρματος με βαθιά ενυδάτωση. Μειώνει την απώλεια νερού της επιδερμίδας, βελτιώνει την εμφάνιση του δέρματος, μειώνοντας την ξηρότητα. Το δέρμα γίνεται δροσερό, μειώνει την γυαλάδα και της μελάγχρωσης (πανάδες,στίγματα) Είναι των 130gr.

Χρήση: Βρέξτε το σαπούνι και κάντε πλούσιο αφρό-κρέμα. Απλώστε στο πρόσωπο και κάντε μασάζ για 2-5'. Ξεβγάλτε και σκουπίστε ελαφρά. Ολοκληρώστε τη θεραπεία απλώνοντας στο δέρμα την DRY SKIN FACE & NECKLINE Cream. Ο συνδυασμός των δύο προιόντων βελτιώνει την υφή του δέρματος από την πρώτη χρήση. Αφήστε το σαπούνι να στεγνώσει μετά από κάθε χρήση.
Για εξωτερική χρήση.

Στοιχεία επικοινωνίας για παραγγελίες, ερωτήσεις κλπ.
Τηλ. 2841071228 ή 2897022892
Email: sales@bio-serum.gr
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Helixir-Cosmetics/246113895473756?fref=ts

Ευχαριστώ πάρα πολύ την Helixir για τα υπέροχα προιόντα που μου έστειλε. Μου άρεσαν πάρα πολύ. Να ναι πάντα καλά. Εσείς τα έχετε δοκιμάσει; Αν ναι, σας άρεσαν;
Τα λέμε στο επόμενο άρθρο.
Φιλιά.
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου