Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

Review: Καλλυντικά ΜΕΛΙΣ

Κορίτσια μου σήμερα έχω όρεξη για πολλά πολλά Review. Πλάκα σας κάνω. Απλώς τον τελευταίο καιρό έχω δοκιμάσει πολλά προιόντα και δεν έβρισκα το χρόνο να σας πω κι εσάς τη γνώμη μου. Πρόσφατα λοιπόν παρέλαβα από την Μελις ένα προιόν και μάλιστα έκανα και έναν διαγωνισμό και ένα ίδιο προιόν κέρδισε μια τυχερή αναγνώστρια του Blog. 
΄Οπως σας είπα λοιπόν δοκίμασα την Κρέμα προσώπου της Μελίς. Ναι μου άρεσε. Την λάτρεψα για την ακρίβεια. Τη λάτρεψα από τη συσκευασία και μόνο να φανταστείτε. Η Κρέμα προσώπου «Melis» κάνει για κάθε τύπο επιδερμίδας,για όλες τις ηλικίες και είναι ημέρας και νύχτας. Έχει πέντε ξεχωριστές ιδιότητες, όπως: Ενυδατικές – Αναζωογονητικές – Αναπλαστικές Αντιγυραντικές και Αντιρυτιδικές. 
Ενεργοποιεί το κολλαγόνο και την ελαστίνη 
και επομένως πετυχαίνει σύσφιξη του δέρματος. 
Χαρίζει: λαμπερή, σφριγηλή και φρέσκια επιδερμίδα !!! Είναι 100% φτιαγμένη από φυσικά υλικά: μέλι και βασιλικό πολτό. Είναι κρέμα προσώπου μέρας και νύχτας και μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε και πριν το μακιγιάζ σας. Απορροφάται πολύ πολύ γρήγορα και κάνει το δέρμα ενυδατωμένο και λείο. Απλά την αγαπώ και πιστεύω πως σας έχω ήδη πείσει να την αγοράσετε γιατί είναι και πολύ οικονομική. Τα καλλυντικά Μελις εκτός από το ότι μπορείτε να τα παραγγείλετε μέσω των παρακάτω σελίδων, μπορείτε να τα βρείτε και στα φαρμακεία.


Αν ενδιαφέρεστε να τη δοκιμάσετε μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Μελις εδώ:
Τηλ. 6934065564
Email: promelis@hotmail.gr
www.promelis.gr
Facebook: https://www.facebook.com/meliscosmetics?fref=ts

Ευχαριστώ πολύ τη Μελίς για την υπέροχη αυτή κρέμα ημέρας αλλά και που φροντίζει για όλες της γυναίκες.
Εσείς την έχετε δοκιμάσει; Ποια είναι η γνώμη σας;

Φιλάκια Πολλά τα λέμε σε επόμενο άρθρο.
xxx


1 σχόλιο:

  1. Φαίνεται εξαιρετικό προϊόν! Θέλω πολύ να δοκιμάσω κάτι από αυτή την εταιρία!
    Υπέροχο review!

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή