Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Προτάσεις βιβλίων των εκδόσεων Λιβάνη

Γεια σας κορίτσια μου! 2 νέα βιβλία διάβασα αυτές τις μέρες τα οποία μου άρεσαν πάρα πολύ και είμαι εδώ για να σας πω τη γνώμη μου και σας τα προτείνω να τα διαβάσετε κι εσείς γιατί πραγματικά αξίζουν. Το ένα βιβλίο αφορά γυναικεία λογοτεχνία (ή και εφηβικό. Μπορεί να το διαβάσει μια έφηβη) και το άλλο είναι καθαρά εφηβικό. Τα βιβλία είναι και τα δύο των εκδόσεων Λιβάνη. Για το ένα από αυτά, αναφέρομαι στο εφηβικό, σας έχω δώσει και τη δυνατότητα να το κερδίσετε δύο από εσάς μέσω της σελίδας μου στο Facebook και του blog. *Ο διαγωνισμός έχει λήξει! Συγχαρητήρια στους νικητές.


Βιβλίο No 1. :  Κορίτσι Online -  Zoe Sugg

Είναι ένα υπέροχο βιβλίο! Εφηβικό και όμορφο! Θεωρώ ότι η Zoe Sugg (γνωστή ως Zoella στον χώρο του Youtube) έκανε μια πολύ καλή δουλειά και της αξίζουν συγχαρητήρια! Το συγκεκριμένο βιβλίο παρουσιάζει τα θετικά και αρνητικά στοιχεία του διαδικτυακού χώρου. Είναι ένα από τα βιβλία που διάβασα μονορούφι! Μέσα σε δύο μέρες το είχα τελειώσει. Παρουσιάζει υπέροχες λεπτομέρειες και η συγγραφέας του έχει τη τάση να σε κρατάει εκεί ώστε να μην μπορείς να το αφήσεις από τα χέρια σου. Το συγκεκριμένο βιβλίο συμβάλει επίσης στο να σε κρατήσει μακριά από το διαδίκτυο όσο το δυνατόν γίνεται αλλά όχι εντελώς. Απλά είναι ένας τρόπος τα παιδιά και συγκεκριμένα οι έφηβοι να απομακρυνθούν λίγο από τους υπολογιστές και να επικεντρωθούν περισσότερο στη ζωή τους! Υπέροχο βιβλίο! Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε κάθε έφηβη (ή και μη)




Βιβλίο Νο 2 : Χωρίς Σκηνή - Λίλλυ Σπαντιδάκη

Ένα υπέροχο βιβλίο αναφερόμενο στο μπαλέτο αλλά και γενικότερα σε επιτυχίες και αποτυχίες της ζωής μας. Επικεντρώνεται στις θυσίες που κάνει ο άνθρωπος για την τέχνη του. Μια πολύ συγκινητική ιστορία πολύ έξυπνα δοσμένη γιατί κεντρίζει το ενδιαφέρον του αναγνώστη και δεν τον αφήνει να καταλάβει τι ακριβώς συμβαίνει με την ηρωίδα έως ότου γυρίσει και την τελευταία σελίδα του βιβλίου. Πολύ ενδιαφέρον βιβλίο! Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε λάτρες του μπαλέτου (ή και μη)



* Αν θέλετε να διαβάσετε τις περιλήψεις των βιβλίων κάντε κλικ στις φωτογραφίες

Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου. Τα λέμε στο επόμενο!
Καλό Πάσχα!
xxx


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου