Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

O-morfia: Διαγωνισμός, Review και Φυλλάδια

Κορίτσια μου γεια σας και χαρά σας! Ελπίζω να είστε όλες καλά. Η χώρα μας βιώνει δύσκολες στιγμές και εγώ γράφω για καλλυντικά! Αν είναι δυνατόν! θα σκεφτείτε σίγουρα... Αλλά εμένα είναι το χόμπι μου και είμαι άνθρωπος που δεν τα βάζω κάτω. Συνεχίζω λοιπόν με αισιοδοξία να κάνω τα πράγματα που αγαπώ. Όποιος λοιπόν δε θέλει να διαβάσει το άρθρο τώρα ας μην το κάνει. Εγώ το δημοσιεύω κι όποτε θέλετε το διαβάζετε. Πριν λίγες μέρες παρέλαβα από το O-morfia ένα πακετάκι με καλλυντικά. Υπέροχα καλλυντικά τα οποία δεν τα γνώριζα προηγουμένως. 



Δείτε την άποψη μου για τα προιόντα και το διαγωνισμό για να τα κερδίσετε εδώ:
https://www.youtube.com/watch?v=aySumI0X4j0
H Εταιρία O-MORFIA δημιουργήθηκε από ενεργούς επιχειρηματίες με εμπορική εμπειρία και επιτυχημένη πορεία σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων τους.
Ασχολείται αποκλειστικά με είδη καλλυντικών και αξεσουάρ και στοχεύει σε μια εμφατική παρουσία στο χώρο  των  ειδικών συνεργιών με σημεία  Λιανικής τύπου franchise διαθέτοντας ένα άκρως εμπορικό χαρτοφυλάκιο Επώνυμων , αναγνωρίσιμων και καταξιωμένων ποιοτικά συλλόγων και-κατηγοριών Προϊόντων
Για όλη την οικογένεια και κυρίως τη γυναίκα με την κάθε της ιδιότητα.
Με ένα επιτελείο ικανότατων στελεχών αποδεδειγμένης και αποτελεσματικής πείραςκαι σε συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρία διεθνούς Μάρκετινγκ του συγκεκριμένου χώρου και γραφεία έρευνας αγοράς και ενημέρωσης σε Ιταλία και Ολλανδία, παρακολουθεί τις διεθνείς εξελίξεις στο χώρο των καλλυντικών σε συνεχή βάση  , τις μεταφράζει στα ελληνικά δεδομένα  και ανάγκες , επισημαίνει τις ευκαιρίες και με σωστή διαχείριση πόρων και δυνατοτήτων επιδιώκει την εγκαθίδρυση και υποστήριξη μιας συνεργασίας αμοιβαίου συμφέροντος με κάθε πιθανό ειδικόεταίρο/συνεργάτη.
Μάρκες:NYC, KOLESTON, ASTRA,  AA COSMETICS, MAX FACTOR, KOSTΣας επισυνάπτω και κάποια φυλλάδια που παρέλαβα για να τα διαβάσετε:






Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο! Τα λέμε στο επόμενο!
Φιλιά!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου